fbpx

Evitați folosirea butonului „Promovează postarea” sau „Boost post” când vă promovați pe facebook afacerea!

Dacă până acum v-ați promovat afacerea pe Facebook folosind butonul ”Promovează postarea” sau ”Boost post”, butonul acela aflat în colțul din dreapta jos al fiecărei postări, atunci vă invit să citiți în continuare de ce trebuie să evitați această metodă de promovare.

De menționat aici este faptul că, dacă ați folosit această metodă de promovare, șanse sunt foarte mari să fi irosit sute, mii, zeci de mii, sau chiar sute de mii de lei din bugetele alocate promovării pe facebook.

Ce este mai exact această metodă de promovare pe facebook?

Folosirea butonului „Promovează postarea” sau „Boost post” este defapt o opțiune de a vă promova afacerea pe facebook simplificată, opțiune care face parte dintr-un sistem publicitar mult mai mare și mai complex numit „Facebook Business Manager”. Această opțiune este foarte ușor accesibilă fiind disponibilă direct în „news feed” sau pe pagina dumneavoastră de facebook în colțul din dreapta jos al fiecărei postări. Chiar dacă această opțiune este ușor de folosit, nu recomand folosirea acesteia deoarece vă obiligă să promovați o postare de pe pagina dumneavoastră de facebook în loc să creați content unic pentru reclamă, mai mult, vă limitează și opțiunile de targetare, unde și cui puteți afișa reclama. În concluzie dacă folosiți această metodă de a vă promova afacerea, facebook vă privează de foarte multe opțiuni și controlează în mare măsură decizile vizavi de reclamă în locul dumneavoastră.

Limitarea opțiunilor de targetare când vă promovați afacerea pe facebook = bani irosiți fără rezultate

1.Alegerea obiectivul – Veți observa că dacă folosiți butonul „Promovează postarea” sau „Boost Post” pentru a vă promova afacerea pe facebook veți avea doar 3 din cele 11 opțiuni disponibile atunci când alegeți obiectivul campaniei de promovare. De ce este atât de important obiectivul fiecărei campanii pe facebook? La alegerea obiectivului îi spuneți facebook-ului ce rezultate doriți să aveți din acea campanie. De exemplu: Dacă aveți un magazin online care vinde produse fizice și doriți ca facebook să afișeze reclama persoanelor care pot fi mai predispuse să facă o achiziție pe website-ul dumneavoastră atunci va trebui să alegeți obiectivul „conversions”, obiectiv care nu este disponibil după cum puteți observa în captura de mai jos.

2.Alegerea audienței – Când vine vorba de audiență este foarte important să o alegeți pe cea potrivită pentru afacerea dumneavoastră atunci când creați o campanie de promovare pe facebook. Opțiunile importante care lipsesc când folosiți butonul „Promovează postarea” sau „Boost post” sunt, targetarea persoanelor care locuiesc în locația selectată sau doar călătoresc prin ea, ce limbă sau limbi vorbesc persoanele targetate și cea mai importantă opțiune care lipsește este crearea audiențelor folosind inteligența artificială „Facebook Pixel”.

3.Plasarea reclamei – Folosind butonul „Promovează postarea” sau „Boost Post” vă limitează și unde puteți plasa reclama. Asta înseamă că, de exemplu, dacă doriți să afișați reclama doar pe newsfeed-ul facebook, doar persoanelor care navighează de pe dispozitivele mobile, doar persoanelor care sunt conectate la rețeaua wifi, și doar persoanelor care folosesc un telefon mobil care are un sistem de operare android, nu veți putea deoarece singura opțiune disponibilă este „Plasări automate” sau „Automatic Placements”.

Concluzie și ce trebuie să faceți în continuare

1. Este absolut necesar să nu mai folosiți butonul „Promovează postarea” sau „Boost post” când vă promovați afacerea pe facebook.

2. Folosiți platforma „Facebook Business Manager” pentru a crea campanii de promovare pe facebook pentru afacerea dumneavoastra.

Dacă va plăcut nu uitați să distribuiți

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
small_c_popup.png

Cerere de ofertă