Continutul articolului:
Cel mai important aspect de care trebuie sa tineti cont atunci cand va promovati afacerea pe Facebook este „Facebook Pixel”. Utilizand corespunzator aceasta unealta pe care Facebook ne-o pune la dispozitie gratuit, veti avea intradevar rezultate uimitoare. Un aspect important aici este faptul ca prin folosirea „Facebook Pixel”, nu veti mai irosi banii pe care ii alocati bugetului de promovare facebook.
Ce este Facebook Pixel?
Facebook Pixel este un cod care se adauga pe website-ul dumneavoastra. Cu ajutorul lui se pot colecta date care va ofera oportunitatea de a face diferite lucruri.
Iata ce puteti face cu ajutorul „Facebook Pixel”:
- Contorizati conversiile, in felul acesta veti afla exact care este profitul dvs. din reclame;
- Optimizati reclamele pentru maximizarea profitului;
- Creati un public specific si targetat care poate fi folosit pentru viitoarele reclame;
- Creati reclame de tip remarketing pe care doar persoanele care au interactionat intr-un anumit fel cu site-ul dvs le vor vedea;
„Facebook Pixel” functioneaza prin plasarea si declansarea cookie-urilor pe site-ul dumneavoastra. Aceste cookie-uri vor urmari comportamentul vizitatorilor si actiunile lor pe site.
In trecut au existat doua tipuri de „Facebook Pixel”, unul dedicat conversiilor si unul dedicat unui public specific. In anul 2017 Facebook a intrerupt si indepartat pixelul pentru conversii. In prezent folosim doar un „Facebook Pixel”, acesta fiind unul mai complex care contine si functiile celor din trecut.
De ce este necesar sa configurati „Facebook Pixel” pe site-ul dumneavoastra?
„Facebook Pixel” va ofera informatii valoroase pentru crearea unor reclame mai performante. Aceste informatii va ajuta sa creati reclame care maximizeaza clientii si profitul afacerii dumneavoastra. Toate aceste informatii va vor ajuta sa aveti un ROI mai bun printr-o crestere a ratei de conversie a reclamelor.
Chiar daca momentan nu platiti reclame pe Facebook, este recomandat sa aveti „Facebook Pixel” instalat si configurat pe site-ul dvs. In felul acesta pixelul capteaza informatii valoroase pentru dvs. Atunci cand decideti sa platiti reclame pe facebook va puteti folosi de informatiile pe care „Facebook Pixel” le-a captat.
Folositi urmarirea conversiilor din reclame
Cu ajutorul „Facebook Pixel” puteti observa cum interactioneaza persoanele cu website-ul dumneavoastra dupa ce vad reclama pe Facebook.
Puteti sa urmariti multe aspecte legate de comportamentul persoanelor pe site, inclusiv de pe ce dispozitiv fac achizitia. Informatiile va vor ajuta sa modificati reclamele astfel incat sa obtineti rezultate bune cu costuri cat mai mici.
Utilizati „Facebook Pixel” pentru remarketing
Informatiile captate de „Facebook Pixel” despre comportamentul vizitatorilor pe site, permit crearea unor reclame dinamice bazate pe interesele fiecarei persoane. Vorbim aici de reclame de tip remarketing foarte specifice, care vor fi afisate doar persoanelor care au parasit site-ul dvs. fara a face o achizitie. Ex: Daca o persoana s-a uitat la un produs pe site-ul dvs. dar nu l-a achizitionat, urmatoarea data cand intra pe Facebook va vedea o reclama cu acel produs.
Creati audiente similare
Prin inteligenta algoritmului Facebook puteti crea o audienta similara, asemanatoare 99% cu persoanele care au facut o achizitie pe site-ul dumneavoastra. In felul acesta veti profita de algoritmul Facebook pentru a gasi noi clienti.
Optimizati reclamele pentru conversii
Puteti optimiza reclamele Facebook pentru diferite evenimente de conversie care au loc pe site-ul dumneavoastra. Folosirea „Facebook Pixel” in scopul optimizarii reclamelor pentru conversii, se alineaza mai aproape de obiectivele dvs. principale.
Cele mai importante obiective sunt achizitiile pe site, cererile de oferta prin completarea unui formular si asa mai departe. Fara „Facebook Pixel” nu puteti optimiza reclamele pentru conversii.
Optimizati reclamele pentru achizitii mari
„Facebook Pixel” colecteaza date despre toti vizitatorii site-ului care s-au transformat in clienti. Acesta stie care sunt clientii care au facut cele mai mari achizitii. Folosindu-se de aceste informatii, „Facebook Pixel” va afisa automat reclamele acestui tip de client.
Creare, instalare si configurare „Facebook Pixel”
Daca nu aveti cont pe platforma Facebook Business Manager este foarte important sa va creati unul atunci cand decideti sa va promovati afacerea. Crearea si administrarea unui cont pe platforma „Facebook Business Manager” este gratis.
Primul lucru pe care trebuie sa il faceti dupa ce v-ati creat contul pe ” Facebook Business Manager” este:
Cititi mai multe despre metoda pe care NU trebuie sa o folositi atunci cand va promovati afacerea pe Facebook – butonul „Promoveaza Postarea„.